Mijn vouchercode werkt niet.
Controleer of je de code correct hebt ingevoerd. Als je de code hebt gekopieerd en geplakt, probeer het dan handmatig in te vullen. Controleer ook of de code niet ongeldig of verlopen is. Daarnaast is het belangrijk om te controleren of je bestelling voldoet aan de voorwaarden om de code te mogen gebruiken.
Wat betekent 'Sorry, deze code is niet geldig'?
Dit betekent dat de vouchercode die je hebt ingevoerd in je winkelmandje ongeldig of verlopen is. Controleer ook de voorwaarden van de code, mogelijk voldoet je winkelmandje niet aan de vereisten om in aanmerking te komen voor de korting.
Wat betekent 'Sorry, deze code kan niet worden gebruikt voor de artikelen in uw winkelmandje'?
Dit betekent dat de code die je hebt ingevoerd niet geldig is voor de artikelen in je winkelmandje. We adviseren je om de algemene voorwaarden van de kortingscode te raadplegen. Daarin vind je meer informatie over de specifieke artikelen waarop de code van toepassing is.
Ik heb een code gevonden op een website van een derde partij/Google zoekmachine
Niet alle vouchercodes of promoties die op externe websites worden vermeldt, zijn ook daadwerkelijk geldig op de Greetz-website. Voor een actueel overzicht van onze lopende aanbiedingen, kun je deze pagina bezoeken.
Kan ik meerdere vouchercodes in mijn winkelmandje gebruiken?
Nee, het is niet mogelijk om meerdere codes toe te voegen in het winkelmandje. Per bestelling kun je slechts één code invoeren.
Wat betekent 'Sorry, u kunt aanbiedingen niet combineren, we hebben de voordeligste toegepast'?
We hebben vaak meerdere vouchercodes en/of promoties tegelijkertijd actief op onze website. Als je winkelmandje in aanmerking komt voor meerdere kortingen, passen we automatisch de beste aanbieding toe op je winkelmandje.
Ik ben vergeten mijn vouchercode in te voeren.
Promoties kunnen niet achteraf worden toegepast op reeds geplaatste bestellingen.