Wij nemen op een aantal verschillende manieren contact met jou op. Neem een kijkje hieronder en vind de instructies die passen bij jouw situatie. Houd er graag rekening mee dat je standaard serviceberichten altijd zult blijven ontvangen. Hierbij kun je denken aan welkomstmails, orderbevestigingen of informatie over je zending.
Momenten verwijderen
Log in op je account en navigeer naar ''Mijn account''. Klik vervolgens op ''Mijn momenen''. Hier zie je een actueel overzicht van de momenten die je hebt ingesteld in je account. Door op de drie stippen rechts van het moment te klikken, kun je het geselecteerde moment bewerken of verwijderen.
Afmelden voor alle marketing
In de voettekst van elke marketing e-mail die je van ons ontvangt, vind je een link waarmee je je kunt afmelden voor dergelijke e-mails. Je kunt ook naar 'Mijn Account' gaan, vervolgens naar 'Accountgegevens' navigeren en daar je contactvoorkeuren aanpassen om jezelf af te melden.
Afmelden voor Vaderdag en/of Moederdag marketing
Als je jezelf wilt afmelden voor Vader- e/o Moederdag gerelateerde marketing mails, kun je onderaan een dergelijke e-mail de knop ''afmelden'' aanklikken. Hiermee schrijf je je specifiek uit voor deze mails.
Pushmeldingen uitschakelen
Als je de Greetz-app gebruikt, kun je alle pushmeldingen uitschakelen door naar 'Account' te gaan en vervolgens naar 'Communicatievoorkeuren'. Hier kun je de pushmeldingen in- en uitschakelen. Je kunt dit ook rechtstreeks regelen in de instellingen van je telefoon.