We versturen bij Greetz een aantal verschillende soorten e-mails. Wil je je hiervoor afmelden? Dat kan. Hieronder vind je een overzicht over hoe je je kunt afmelden.
Let op: je zult wel altijd standaard serviceberichten blijven ontvangen. Denk hierbij aan welkomstmails, bestelbevestigingen of informatie over je bestelling.
Ik wil een moment uit mijn Greetz-kalender verwijderen.
Als je een moment in je Greetz-kalender hebt staan, dan krijg je hier automatisch seintjes van per mail. Wil je het moment verwijderen? Dat kan zo:
- Log in op je Greetz-account
- Klik op ‘Mijn kalender’
- Zoek het moment dat je wil verwijderen
- Klik op de drie stipjes en klik op ‘Verwijderen’
- Het moment is verwijderd en je krijgt er ook geen e-mails meer van!
Ik wil me afmelden voor alle marketing.
Elke e-mail van Greetz die je ontvangt bevat een footer onderaan met daarin een button om je uit te schrijven. Je kunt ook naar 'Mijn accountgegevens' gaan en je afmelden onder ‘Contactvoorkeuren’.
Ik wil me afmelden voor marketing van een specifiek moment.
Wil je je afmelden voor e-mails rondom Valentijnsdag, Moederdag, Vaderdag of Kerstmis? Dat kan. We snappen bij Greetz maar al te goed dat dit ook hele lastige momenten kunnen zijn. Daarom versturen we rondom deze periodes een extra e-mail waarin je je kunt afmelden voor e-mails rondom dit moment. Je ontvangt dan nog wel gewoon de andere e-mailmarketing van Greetz.
Ik wil notificaties van de Greetz-app uitschakelen.
Gebruik je de Greetz-app maar wil je geen notificaties ontvangen? Dat doe je zo:
- Ga naar ‘MyGreetz’ in de Greetz-app
- Klik op ‘Communicatievoorkeuren’
- Meld je af voor de notificaties van de app
Lukt het niet helemaal of heb je nog vragen? Neem dan even contact op met de klantenservice via de chat. Dit is de snelste manier om contact met ons op te nemen. Klik rechts onderin op de knop ‘Chatten’.