Op alle niet-gepersonaliseerde producten van Greetz is het herroepingsrecht van toepassing, zoals omschreven in de Richtlijn Consumentenrechten. Je hebt dan het recht om binnen 14 dagen na ontvangst te laten weten dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice of het modelformulier herroeping van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel gebruiken. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.
Let op: de retourkosten zijn in dit geval voor jou.
Dit is ons retouradres:
Greetz Klantenservice
Antwoordnummer 39082
1090 VB Amsterdam
We zullen het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de verzending zo snel mogelijk, maar maximaal binnen 14 dagen aan je terugbetalen. Terugbetaling vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je oorspronkelijk hebt betaald.
Gepersonaliseerde producten en producten waarvan binnen de bedenktermijn de (vers of zweef)garantie vervalt of houdbaarheidsdatum eindigt (zoals bloemen, taarten, fruitmanden, ballonnen en bonbons) zijn uitgezonderd van herroepingsrecht (zoals omschreven in onze Aanvullende Voorwaarden). Er kunnen kosten in rekening worden gebracht als je het pakket/product beschadigt.
Als je gebruikmaakt van ons antwoordnummer, willen we je er vriendelijk op wijzen dat het risico voor de terugzending bij jou als consument blijft liggen. In het geval dat het product tijdens de retournering kwijtraakt, willen we je er graag op attenderen dat dit jouw verantwoordelijkheid is. We adviseren je daarom om, vooral bij een hogere bestelwaarde, je verzending te verzekeren en een verzendbewijs te bewaren.
Heb je nog andere vragen? Neem dan even contact op met de klantenservice via de chat, e-mail of telefoon via 085 8887 634. We helpen je graag!