Bij Greetz voeg je heel snel en simpel een audioberichtje toe aan je kaart. Zo laat je je kaart pas echt spreken! Hier vind je de meestgestelde vragen.
Wat is een audiokaart?
Je kunt in elke kaart, met uitzondering van ansichtkaarten, snel, gemakkelijk en gratis een audiobericht toevoegen. De ontvanger kan dan een QR-code scannen aan de binnenkant van de kaart en jouw audioberichtje beluisteren.
Hoe voeg ik een audioberichtje toe aan een kaart?
Het toevoegen van een audioberichtje is heel gemakkelijk. Kies je favoriete kaart en klik op het audio pictogram in de kaart. Je kunt een audiofragment toevoegen dat al is opgenomen, bijvoorbeeld via je computer, maar je kunt er ook eentje inspreken via je smartphone. Heb je het fragment toegevoegd? Dan verschijnt er een QR-code aan de linkerkant van de kaart.
Hoe kan de ontvanger het audioberichtje beluisteren?
De ontvanger kan de QR-code aan de binnenkant van de kaart scannen met hun telefoon. Ze worden dan naar de Greetz-website geleid en daar kunnen ze jouw audioberichtje downloaden en afspelen.
Hoe lang kan het audiobericht duren?
Een audioberichtje in een Greetz-kaart kan maximaal 3 minuten duren.
Kan ik een audiobericht én een videobericht toevoegen aan mijn kaart?
Nee, helaas kan dit niet. Je moet kiezen voor een audio- of videobericht.
Wat kost het om een audioberichtje toe te voegen aan mijn kaart?
Dat kost helemaal niets! Je kunt gratis een audiobericht toevoegen aan je kaart.
Hoe lang blijft mijn audioberichtje beschikbaar?
Je audiobericht blijft maximaal 6 maanden beschikbaar op ons platform. De ontvanger kan jouw audioberichtje binnen deze 6 maanden wel downloaden om hem voor altijd te bewaren.
Op welk platform kan ik een audiokaart maken?
Je kunt een audiobericht toevoegen aan je kaart via alle platformen van Greetz. Dat betekent de via de website, maar ook via de Greetz-app.
Welke bestandstypen worden ondersteund?
We nemen jouw audiobericht op als WAV-bestand en converteren het naar MP3 wanneer de ontvanger het downloadt.
Heb je nog andere vragen? Neem dan even contact op met de klantenservice via de chat. Dit is de snelste manier om contact met ons op te nemen. Klik rechts onderin op de knop ‘Chatten’.