Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Kan ik mijn bestelling zelf verwijderen als deze al is afgerond?

Wil je om wat voor reden dan ook je bestelling annuleren? Zolang je bestelling nog niet geprint of ingepakt is, kun je deze nog verwijderen.

Was je ingelogd tijdens het bestellen?
Via MyGreetz ga je naar Mijn orderhistorie. Daar klik je bij jouw bestelling op 'Bekijk details'. Staat er een kruisje met 'verwijderen' onder de afbeelding van de bestelling? Dan kun je de bestelling nog verwijderen. Je krijgt dan van ons een tegoed ter waarde van de bestelling. Dit tegoed ontvang je in de vorm van een code per e-mail. Zie je de knop niet meer? Helaas, dan is je bestelling al verwerkt.

Was je uitgelogd tijdens het bestellen?
Geen probleem. Klik in de orderbevestiging op het ordernummer om je bestelling te verwijderen. Jouw bestelling gevonden en staat er een kruisje met 'verwijderen' onder de afbeelding van de bestelling? Dan kun je de bestelling nog verwijderen. Je krijgt dan van ons een tegoed ter waarde van de bestelling. Dit tegoed ontvang je in de vorm van een code per e-mail. Zie je de knop niet meer? Helaas, dan is je bestelling al verwerkt.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 10 van 30

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Kan ik mijn bestelling zelf verwijderen als deze al is afgerond?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk