Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren als deze al is afgerond?

Ja, zolang jouw bestelling nog op ‘gepland’ staat, kun je zowel het afleveradres als bezorgdatum nog wijzigen. 

Indien gewenst kan je een bestelling die gepland staat ook nog annuleren en krijg je automatisch jouw aankoopbedrag vergoed.

Hoe kan je zien of dit nog mogelijk is en de wijzigingen doorvoeren?

  1. Klik in de orderbevestiging op het ordernummer of ga naar de betreffende order in je orderhistorie. Je ziet hier of de bestelling op ‘gepland’ staat.
  2. Staat je bestelling inderdaad nog op ‘gepland’, ga dan naar 'bekijk details' en kies voor 'bewerken' of 'verwijderen' onder de afbeelding van de bestelling.
  3. Klik in de pop-up op datum wijzigen.

Heeft jouw bestelling een andere status dan "gepland" dan is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen of te annuleren.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 90 van 258

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren als deze al is afgerond?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk