Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu
Vanwege grote drukte bij de bezorgingsdiensten kan het zijn dat je bestelling er 1-2 dagen langer over doet.

Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling niet is bezorgd naar verwachting!

Is jouw bestelling meegegaan met PostNL? Dan kan het voorkomen dat PostNL vertraging heeft opgelopen van 1 á 2 werkdagen (Let op: PostNL bezorgt niet op Zondag en Maandag). Het is dus nog even afwachten deze 2 vertraagdagen. Is je bestelling 2 PostNL werkdagen later nog steeds niet aangekomen? Neem dan gerust even contact met ons op, wij zorgen dan voor een passende oplossing!

Is jouw bestelling per koerier verzonden? Volg dan je bestelling via de T&T code. Hier zie je ook een tijdsindicatie van de levering, maar vragen je om de hele bezorg dag af te wachten. De bezorger kan door onverwachte vertraging bijvoorbeeld ook nog om 20.00 uur langskomen. Ook kan het zijn dat de ontvanger niet thuis was en de koerier daarom een briefje in de brievenbus heeft achtergelaten.  Wellicht heeft diegene dat nog niet opgemerkt.

Mocht jouw bestelling ook in de avond niet zijn bezorgd en is er verder geen informatie gegeven, neem dan even contact met ons op. We zoeken het graag voor je uit en lossen het voor je op!

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1821 van 8627

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-20:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!


    Nog steeds hulp nodig? Chat dan snel met onze klantenservice medewerker.