Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu


We ervaren een groot aantal e-mailvragen. Neem voor een snellere oplossing contact op via de chat

Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling niet is bezorgd naar verwachting!

Is jouw bestelling meegegaan met PostNL? Dan kan het voorkomen dat PostNL vertraging heeft opgelopen van 1 á 2 werkdagen (Let op: PostNL bezorg niet op Zondag en Maandag). We willen je graag vragen deze 2 vertraagdagen af te wachten. Is je bestelling 2 dagen later nog steeds niet aangekomen? Neem dan gerust even contact met ons op.

Is jouw bestelling per koerier verzonden? Dan willen we je vragen de hele bezorg dag af te wachten. De bezorger kan bijvoorbeeld ook nog om 20.00 uur langskomen. Ook kan het zijn dat de ontvanger niet thuis was en dat hij of zij een briefje in de brievenbus heeft gekregen. Wellicht heeft diegene dat nog niet opgemerkt.

Mocht jouw bestelling ook in de avond niet zijn bezorgd en is er verder geen informatie gegeven, neem dan even contact met ons op. We zoeken het graag voor je uit en lossen het voor je op!

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1207 van 6257

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-18:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!