Heb je vragen of klachten?
De Greetz klantenservice is je graag van dienst! Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je een vraag of klacht, dan helpen wij je graag!
Wij zijn bereikbaar via de live chat op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20:00 en in het weekend van 9:30 tot 18:00 staan onze medewerkers voor je klaar. Liever contact via e-mail? Vul dan het webformulier zo volledig mogelijk in. Wij zullen dan uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst een inhoudelijke reactie geven. Uiteraard proberen we dit sneller te doen.
Je kan ons op doordeweekse dagen van 8:30 - 18:00 ook telefonisch bereiken op 085 88 87 634
Klachtenprocedure
Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht dat niet zo zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Bent u als consument niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Als zakelijke klant kunt u de klacht voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org