Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu
Vanwege grote drukte bij de bezorgingsdiensten kan het zijn dat je bestelling er 1-2 dgen langer over doet.

Hoe kan ik jullie klantenservice bereiken?

Heb je vragen of klachten?

De Greetz klantenservice is je graag van dienst! Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je een vraag of klacht, dan helpen wij je graag!

Wij zijn bereikbaar via de live chat op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20:00 en in het weekend van 9:30 tot 18:00 staan onze medewerkers voor je klaar. Liever contact via e-mail? Vul dan het webformulier zo volledig mogelijk in. Wij zullen dan uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst een inhoudelijke reactie geven. Uiteraard proberen we dit sneller te doen.

Je kan ons op doordeweekse dagen van 8:30 - 18:00 ook telefonisch bereiken op 085 88 87 634

Klachtenprocedure

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht dat niet zo zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Bent u als consument niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Als zakelijke klant kunt u de klacht voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 102 van 960

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Hoe kan ik jullie klantenservice bereiken?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-20:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!


    Nog steeds hulp nodig? Chat dan snel met onze klantenservice medewerker.