Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Klachten

Klachten of vragen?

De Greetz klantenservice is je graag van dienst! Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je een vraag of klacht, dan helpen wij je graag!

Wij zijn bereikbaar via de live chat op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20:00 en in het weekend van 9:30 tot 18:00 staan onze medewerkers voor je klaar. Liever contact via e-mail? Vul dan het webformulier zo volledig mogelijk in. Wij zullen dan uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst een inhoudelijke reactie geven. Uiteraard proberen we dit sneller te doen.

 

Klachtenprocedure

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht dat niet zo zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Bent u als consument niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Als zakelijke klant kunt u de klacht voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 68 van 615

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Klachten

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk