Klachten?
Greetz heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je een klacht over Greetz? Geef als onderwerp in het klantenservice formulier aan 'Ik heb een klacht' en vul het formulier verder zo volledig mogelijk in. Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven, uiteraard proberen we dit sneller te doen. De Greetz klantenservice is ook per chat bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20:30 en in het weekend van 9:30 tot 18:00.
Klachtenprocedure
Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht dat niet zo zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Bent u als consument niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Als zakelijke klant kunt u de klacht voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org