Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Klachten

Klachten?
Greetz heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je een klacht over Greetz? Geef als onderwerp in het klantenservice formulier aan 'Ik heb een klacht' en vul het formulier verder zo volledig mogelijk in. Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven, uiteraard proberen we dit sneller te doen. De Greetz klantenservice is ook telefonisch te bereiken op 020-5606581 (maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00).

Klachtenprocedure
Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht dat niet zo zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Bent u als consument niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Als zakelijke klant kunt u de klacht voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 8 van 107

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Klachten

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk