Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu
Vanwege grote drukte bij de bezorgingsdiensten kan het zijn dat je bestelling er 1-2 dgen langer over doet.

Kan ik een bestelling retourneren of omruilen?

Wij willen dat iedereen blij wordt van cadeautjes!

Ruil je het ontvangen cadeau liever om voor iets anders of wil je je bestelling retourneren? Dat kan, mits het geen gepersonaliseerd cadeau betreft.

Greetz neemt voor retourneren altijd rechtstreeks contact met degene die de bestelling heeft geplaatst. Samen met de attente verzender kijken we dan wat we voor je kunnen doen.

Je hebt het recht om 14 dagen na ontvangst ons te laten weten indien je je bestelling wilt retourneren of omruilen. Na ontvangst van bewijs retourzending, zullen wij overgaan tot restitutie.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 38 van 97

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Kan ik een bestelling retourneren of omruilen?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-20:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!


    Nog steeds hulp nodig? Chat dan snel met onze klantenservice medewerker.