Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Hoe adresseer ik mijn bestelling?

Het adresseren van je bestelling is 1 van de belangrijkste onderdelen. Je wil natuurlijk graag dat jouw bestelling op het juiste adres bezorgd wordt. Vul het adres zo volledig mogelijk in. Geeft Greetz aan dat het adres niet wordt herkend? Dan kan het zijn dat je een (typ)foutje hebt gemaakt. Controleer je adres met behulp van postcode.nl. Let op! Grote verrassingen kunnen niet naar een postbus worden verzonden!

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 5

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Hoe adresseer ik mijn bestelling?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk