Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Kan ik mijn bestelling zelf nog wijzigen als ik deze al heb betaald?

Ja, als jouw bestelling nog op ‘gepland’ staat, kun je het afleveradres en bezorgdatum nog wijzigen. Hoe kan je dat zien en hoe kun je wijzigingen doorvoeren?

  1. Klik in de orderbevestiging op het ordernummer of ga naar de betreffende order in je orderhistorie. Je ziet hier of de bestelling op ‘gepland’ staat.
  2. Staat je bestelling nog op ‘gepland’, ga dan naar 'bekijk details' en kies voor 'bewerken' onder de afbeelding van de bestelling.
  3. Klik in de pop-up op datum wijzigen.

Heeft jouw bestelling een andere status dan "gepland" dan is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 141 van 460

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Kan ik mijn bestelling zelf nog wijzigen als ik deze al heb betaald?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk