Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Kan ik mijn bestelling zelf nog wijzigen als ik deze al heb betaald?

Ja, als jouw bestelling nog op ‘gepland’ staat, kun je de bezorgdatum wijzigen. Hoe kan je dat zien en hoe kun je wijzigingen doorvoeren?

  1. Klik in de orderbevestiging op het ordernummer of ga naar de betreffende order in je orderhistorie. Je ziet hier of de bestelling op ‘gepland’ staat.
  2. Staat je bestelling nog op ‘gepland’, ga dan naar 'bekijk details' en kies voor 'bewerken' onder de afbeelding van de bestelling.
  3. Klik in de pop-up op datum wijzigen.

 

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Kan ik mijn bestelling zelf nog wijzigen als ik deze al heb betaald?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!