Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Ik kreeg de verzendbevestiging pas 's ochtends. Hoe kan dit?

Greetz stuurt je altijd een verzendbevestiging op de avond voor jouw gekozen bezorgdatum. Het kan zijn dat je deze met wat vertraging ontvangt door je e-mailprovider. Geen punt, dit staat los van je bestelling: jouw kaartje en/of cadeau is dan al onderweg.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Ik kreeg de verzendbevestiging pas 's ochtends. Hoe kan dit?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk