Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu


We ervaren een groot aantal e-mailvragen. Neem voor een snellere oplossing contact op via de chat

Hoe wijzig ik de bezorgdatum?

Als jouw bestelling nog niet is verwerkt kun je op de volgende manier de bezorgdatum nog wijzigen;

  • Klik in de orderbevestiging op het ordernummer of ga naar de betreffende order in je orderhistorie
  • Klik op 'bekijk details'
  • Klik op 'bewerken' onder de afbeelding van de bestelling
  • Kies in de pop-up 'bezorgdatum wijzigen'

Je ontvangt altijd een bevestiging van de wijziging. Ontvang je deze niet? Neem dan even contact met ons op.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 36 van 118

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Hoe wijzig ik de bezorgdatum?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-18:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!