Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu
Vanwege grote drukte bij de bezorgingsdiensten kan het zijn dat je bestelling er 1-2 dgen langer over doet.

Het cadeau dat ik heb ontvangen, is defect/kapot/beschadigd. Wat nu?

Wij pakken alle cadeaus zorgvuldig in. Heb je toch een beschadigd product ontvangen? Maak een foto van de beschadiging. Laat de verzender van je cadeau deze naar ons mailen, samen met een korte toelichting én het ordernummer. Onze collega’s van de klantenservice gaan dan meteen kijken wat ze voor je kunnen doen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 206 van 460

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Het cadeau dat ik heb ontvangen, is defect/kapot/beschadigd. Wat nu?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-20:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!


    Nog steeds hulp nodig? Chat dan snel met onze klantenservice medewerker.