Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Wat is het herroepingsrecht?

Op onze niet-gepersonaliseerde producten is het herroepingsrecht van toepassing zoals omschreven in de Richtlijn Consumentenrechten. Je hebt dan het recht om binnen 14 dagen na ontvangst te laten weten dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice of het modelformulier herroeping van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel gebruiken. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.
De retourkosten zijn in dat geval voor rekening van de klant.

Dit is ons retour adres met antwoordnummer:

Greetz Klantenservice
Antwoordnummer 39082
1090 VB Amsterdam

Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending zal door Greetz zo snel mogelijk en binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst worden terugbetaald. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald. 
Gepersonaliseerde producten en producten waarvan binnen de bedenktermijn de (vers of zweef)garantie vervalt of houdbaarheidsdatum eindigt (zoals bloemen, taarten, fruitmanden, ballonnen en bonbons) zijn uitgezonderd van herroepingsrecht (zoals omschreven in onze Aanvullende Voorwaarden). Er kunnen kosten in rekening worden gebracht als u het pakket beschadigd heeft.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 3

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Wat is het herroepingsrecht?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk