Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu
Vanwege grote drukte bij de bezorgingsdiensten kan het zijn dat je bestelling er 1-2 dgen langer over doet.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! In je orderhistorie van je account kun je altijd de status van je bestelling inzien. Kies de bestelling waarvan jij de status wilt weten en ga naar "omschrijving".

Heb je gekozen voor een levering met koerier? Dan ontvang je op de gekozen leverdatum een verzendbevestiging met een Track & Trace link, hiermee kun je jouw bestelling volgen.

Heb jij tijdens het selecteren van de leverdatum gekozen voor PostNL? PostNL bezorgt kaarten en brievenbuspakjes van dinsdag t/m zaterdag binnen Nederland, meestal binnen 24 uur. Houd er ook rekening mee dat bij PostNL leveringen ook kans bestaat op een vertraging van 1 á 2 PostNL werkdagen. Indien jouw kaart na 2 PostNL werkdagen van je gekozen leverdatum nog steeds niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen dan een passende oplossing met je bespreken!

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 370 van 1703

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Wat is de status van mijn bestelling?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-20:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!


    Nog steeds hulp nodig? Chat dan snel met onze klantenservice medewerker.