Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Wat is de status van mijn bestelling?

Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! Na het afronden van jouw bestelling ontvang je binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging. Daarnaast ontvang je op de gewenste dag van levering ook een verzendbevestiging via e-mail.

Ook in je orderhistorie kan je de status van jouw bestelling terugvinden. Ga naar 'details' bij de betreffende bestelling en bekijk hier de status. Als je niet-ingelogd bent, kun je op het ordernummer klikken in de verzendbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen.

Voor verrassingen die per koerier zijn verzonden, vind je een track en trace in de verzendbevestiging. Is je bestelling met de reguliere post verzonden dan zijn we voor de levering van hen afhankelijk en kan het soms gebeuren dat er een vertraging in de bezorging plaatsvindt van 1 á 2 werkdagen. Is je bestelling 2 dagen na de gekozen leverdatum nog steeds niet aangekomen? Dat vinden wij ontzettend vervelend! Neem dan gerust even contact met ons op.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 116 van 576

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Wat is de status van mijn bestelling?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk