Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Hoe kan ik een verrassing naar meerdere contacten op meerdere bezorgdata laten versturen?

Met de Greetz Verrassingsplanner kun je eenvoudig een verrassing naar meerdere zakelijke relaties of collega’s versturen en laten bezorgen op verschillende bezorgdata. Na het uploaden van de NAW-gegevens en de bezorgdata middels een exceltemplate, worden de verrassingen automatisch verzonden. Je ontvangt van elke ingeplande en bezorgde verrassing een bevestiging en de betaling vindt achteraf plaats op maandfactuur.

Stap 1: Kies één verrassing
Kies één kaart, cadeau of cadeau plus kaart voor al de ontvangers. 

Stap 2: Kies voor de Verrassingsplanner
Kies bij ‘Hoe wil je jouw verrassing(en) versturen?‘ voor  ‘Meer dan 1 ontvanger’ en ‘Versturen op meerdere bezorgdata’ en ga verder naar de Verrassingsplanner.

Stap 3: Maak een Verraslijst aan
Download de Excel template, vul de contactgegevens en bezorgdata in en upload de Exceltemplate.
Na het uploaden is het mogelijk om gegevens van contacten nog aan te passen en/of te verwijderen.
Het is ook mogelijk om handmatig ontvangers toe te voegen.
Kies voor ‘activeer je Verraslijst’. 

Stap 4: Activeer je Verraslijst
Op de overzichtspagina zie je de details van de aangemaakte Verraslijst. Het is hier mogelijk om een kostenplaats of referentie voor op de maandfactuur in te vullen.

Ga akkoord met de voorwaarden en geef Greetz toestemming om de verzonden bestellingen middels maandfactuur in rekening te brengen. Kies voor ‘Activeer je Verraslijst’ en je verrassingen worden automatisch door Greetz verzonden.

Stap 5: Tussentijds aanpassen van contactgegevens
Nadat de Verraslijst actief is, is het altijd mogelijk om ontvangers toe te voegen, te wijzigen of te verwijderen. Ga hiervoor naar MyGreetz en kies voor ‘Verraslijsten’.

Je ontvangt een aantal dagen voordat je verrassing bezorgd dient te worden een bevestiging van de bestelling in je inbox van het door jouw opgegeven e-mailadres. Ook ontvang je de avond voor de bezorgdag een verzendbevestiging.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Hoe kan ik een verrassing naar meerdere contacten op meerdere bezorgdata laten versturen?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!