Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Kan ik mijn gekozen verrassing tussentijds aanpassen?

Het is niet mogelijk om de kaart of het cadeau die gekoppeld is aan een verraslijst tussentijds aan te passen.

Wil je een ontvanger  een andere verrassing sturen?
Verwijder dan de ontvanger uit de Verraslijst en plaatst dan een reguliere bestelling voor deze ontvanger via greetz.nl.

Is de gekozen kaart of het cadeau niet meer beschikbaar?
Het kan voorkomen dat een gekozen kaart of product (tijdelijk) uit ons assortiment is.

Je kunt er dan voor kiezen om per ontvanger een reguliere bestelling via greetz.nl te plaatsen. Het is eenvoudiger om de Verraslijst, die gekoppeld is aan de verrassing die wij niet meer in ons assortiment hebben, te verwijderen en een nieuwe Verraslijst aan te maken waarbij je voor een andere verrassing kiest.

Ben je op zoek naar boeketten/planten die het gehele jaar beschikbaar zijn? Bekijk hier ons ‘jaar rond beschikbaar’ bloemenassortiment: https://www.greetz.nl/cadeaus?q=jaarrondbeschikbaar

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Kan ik mijn gekozen verrassing tussentijds aanpassen?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk