Er zijn verschillende manieren om onze klantenservice te bereiken, namelijk:
💭 Stuur ons een chatbericht
Maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.30 uur
Zaterdag en zondag tussen 9.00 en 17.00 uur
Dit is de snelste manier om contact met ons op te nemen. Klik rechts onderin op de knop ‘Chatten’.
✉️ Stuur een e-mail
Maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.30 uur
We streven ernaar om binnen 48 uur te reageren.
📞 085 8887 634
Maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur
Let op: Gesprekken kunnen worden opgenomen voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden.
Klachtenprocedure
Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht dat niet zo zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Ben je als consument niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht?
Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.