Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Wat als ik of de ontvanger van de taart of het gebak niet thuis is?

Tijdens het bestellen kan een voorkeur worden gegeven voor een tijdvak waarbinnen de bestelling bezorgd wordt. Probeer hier zoveel mogelijk rekening mee te houden. Mochten jij of degene wie je verrast toch niet thuis zijn, probeert de bezorger de bestelling bij de buren af te geven. Hiervan ontvang je bericht. Mochten ook de buren niet thuis zijn, wordt de bestelling mee terug genomen en de volgende dag opnieuw een poging gedaan.

Indien je geen kaart in de brievenbus hebt ontvangen waar op staan aangegeven wanneer de bezorger langs is geweest en wat er met de verrassing is gebeurt, kun je contact opnemen met onze klantenservice afdeling. Dit kan telefonisch via 020-56 06 581 of via www.greetz.nl/klantenservice

Een uitzondering hierop is wanneer de taart op zaterdag geleverd had moeten worden. Omdat het om een versproduct gaat welke maximaal 2 dagen houdbaar is en onze vervoerder Leen Menken op zondag niet bezorgt, zal hier geen tweede poging tot bezorging voor gedaan worden. Dit geldt tevens voor feestdagen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Wat als ik of de ontvanger van de taart of het gebak niet thuis is?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!