Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Ik heb een Nederlands en Belgisch MyGreetz-account. Verhuist mijn Belgische account ook naar greetz.nl?

Om te voorkomen dat je twee accounts krijgt, verwijderen we op 17 maart 2020 je Belgische
account. Je kunt uiteraard nog wel gewoon gebruikmaken van je Nederlandse MyGreetz-account. Wil
je graag jouw gegevens van je Belgische MyGreetz-account ontvangen, dan kun je die opvragen via
onze klantenservice.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Ik heb een Nederlands en Belgisch MyGreetz-account. Verhuist mijn Belgische account ook naar greetz.nl?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk