Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Wat moet ik doen als ik twijfel?

Heb je een vreemde e-mail, sms, WhatsApp, betaalverzoek of Tikkie ontvangen? En weet je niet zeker of dit van ons komt? Als je niets hebt geopend of nergens op hebt geklikt, hoef je meestal niets te doen. 

  • Vertrouw op je onderbuikgevoel. Als je twijfelt, klik dan nergens op en laat geen gegevens achter.
  • Klik niet op linkjes. Dat is het lokaas waarmee phishing-fraudeurs je gegevens willen vangen. Je kan de mail sturen naar valse-email@greetz.com en wij kijken graag met je mee of de mail legitiem is.
  • Vul nooit je gegevens in. Je kunt altijd naar onze app of greetz.com gaan (typ het zelf in) om veilig in te loggen. 
  • Open geen bijgevoegde bestanden. Verwijder de e-mail, ook uit je prullenbak
  • Check het adres van de website. Staan er zeker geen spelfouten of vreemde buitenlandse tekens in de adresbalk?
  • Wees kritisch op mails en aanbiedingen. Spelfouten zijn verdacht.
  • Log alleen in als je de omgeving vertrouwt. Log niet in als de inlogomgeving er anders uitziet dan je gewend bent. Sluit alle tabbladen af om de verbinding te verbreken.

Weet je niet zeker of de mail afkomstig is van Greetz, dan helpen wij je graag en kan je de mail naar ons doorsturen.

Stuur je de mail naar ons door (valse-email@greetz.com) dan kijken wij graag met je mee of de mail inderdaad vals is.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Wat moet ik doen als ik twijfel?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk