Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu

Mijn kaartje is niet aangekomen, wat nu?

Wat ontzettend vervelend! De meeste kaartjes en  brievenbuspakjes binnen Nederland worden met PostNL bezorgd. Doorgaans gebeurt dit binnen 24 uur. Echter kan PostNL dit niet garanderen en hanteren zij mogelijke vertraagdagen bij de levering van jouw kaart of verrassing. Het kan helaas dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen.

We willen je graag vragen deze 2 vertraagdagen af te wachten. Is je bestelling 2 dagen later nog steeds niet aangekomen? Neem dan gerust even contact met ons op.

Hetzelfde geldt ook voor kaarten naar het buitenland. Deze zijn langer onderweg, binnen Europa over het algemeen 3 dagen, en buiten Europa minimaal 6 dagen. Ook hier kan een kaartje vertraging oplopen bij de posterijen. In sommige landen kan dit ook vanwege de douane afhandeling komen. We vragen je dus heel even af te wachten, maar komt jouw kaartje niet aan op de plek van bestemming, laat het ons dan vooral weten door contact op te nemen met onze klantenservice.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 32 van 69

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Mijn kaartje is niet aangekomen, wat nu?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

    Mogelijk gemaakt door Zendesk