Wat jammer dat jouw bestelling nog niet is bezorgd!
Is jouw bestelling met de reguliere post meegegaan van PostNL?
Als jouw bestelling via PostNL (brievenbuspost) is verzonden, kan het gebeuren dat er vertraging optreedt van 1 á 2 werkdagen (Let op: PostNL bezorgt niet op zondag en maandag). We vragen je dus nog even geduld te hebben gedurende deze mogelijke vertraging. Mocht je bestelling na twee werkdagen nog steeds niet zijn bezorgd, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan klaar om een passende oplossing te bieden!
Wordt jouw bestelling per koerier bezorgd?
Als jouw bestelling per koerier is verzonden, kun je deze volgen via de Track & Trace-code. Hiermee krijg je ook een indicatie van de verwachte leveringstijd. We raden je echter aan om de hele dag van bezorging af te wachten, aangezien de bezorger mogelijk door onverwachte vertraging tot bijvoorbeeld 20.00 uur kan langskomen. Het kan ook voorkomen dat de ontvanger niet thuis was en de koerier daarom een briefje in de brievenbus heeft achtergelaten. Misschien heeft de ontvanger dit nog niet gezien.
Als je bestelling ook 's avonds niet is bezorgd en er geen verdere informatie is verstrekt via de Track & Trace, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder en zullen het voor je uitzoeken om tot een oplossing te komen!