Wat vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen. Bekijk eerst even je orderbevestiging of de onderstaande informatie om de leverdatum te controleren:
Kaarten - PostNL
Hoewel ze altijd hun best doen, kan het helaas voorkomen dat leveringen via PostNL tot twee dagen na de door jou gekozen datum vertraging oplopen.
Zodra je bestelling is geprint en verpakt geven wij deze over aan PostNL. Dit doen we tijdens één van de dagelijkse ophaalmomenten, die 3 keer zijn gepland tussen 16.00 and 21.45. Wanneer de bestellingen zijn opgehaald hebben wij helaas geen invloed meer op de aankomsttijd. Daarom willen we je vragen om nog even geduld te hebben tot maximaal twee dagen na de verwachte leverdatum.
*Houd er alsjeblieft rekening mee dat PostNL geen pakketpost bezorgt op zondag en maandag.
Meer dan twee dagen geleden?
Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via de chat. Dit is de snelste manier om contact met ons op te nemen. Klik rechts onderin op de knop ‘Chatten’. We kunnen je feedback dan doorgeven aan PostNL en zo snel mogelijk een oplossing voor je vinden.
Cadeaus & bloemen (incl. alcoholische dranken) - Packs
Verras je met een groter cadeau, zoals bijvoorbeeld bloemen? Dan wordt je bestelling geleverd met Track & Trace code via Packs. Je ontvangt de Track & Trace-link in je e-mail en kunt je bestelling gemakkelijk volgen.
Bestellingen worden doorgaans bezorgd op de door jou gekozen datum tussen 08.00 en 20.00 uur.
Is het later dan 20.00 uur op de door jou gekozen leverdatum?
Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via de chat. Dit is de snelste manier om contact met ons op te nemen. Klik rechts onderin op de knop ‘Chatten’. We kunnen je feedback dan doorgeven aan Packs en zo snel mogelijk een oplossing voor je vinden.