Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu


We ervaren een groot aantal e-mailvragen. Neem voor een snellere oplossing contact op via de chat

Ik kan niet meer bijbestellen vanuit mijn ordehistorie, klopt dat?

Sinds 1 september heeft Greetz een vernieuwde website en app. Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een bestelling bij te bestellen vanuit je orderhistorie. We werken hier hard aan.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 6 van 33

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Ik kan niet meer bijbestellen vanuit mijn ordehistorie, klopt dat?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-18:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!