Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu
Hulp nodig? Zoek je vraag door onze veelgestelde vragen te bekijken

Kan ik nog bestellen op factuur?

Per 1 september 2022 is het bij Greetz niet meer mogelijk om op factuur te bestellen. Uiteraard kan je iDeal als betaalmethode gebruiken. Het blijft wel mogelijk om facturen te downloaden. Je kan deze in je MyGreetz-account vinden onder ‘orderhistorie’. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 12 van 64

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Kan ik nog bestellen op factuur?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-20:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!


    Nog steeds hulp nodig? Chat dan snel met onze klantenservice medewerker.