Als je jouw kaart bestelt via onze website is het helaas tijdelijk niet mogelijk om een foto te plaatsen in de binnenkant. We werken hier hard aan, want dit is natuurlijk niet het perfecte plaatje. In de Android Greetz-app kan je een foto toevoegen aan de rechter binnenkant. Wil je in de iOS-app van Greetz een foto plaatsen in je kaart? Kies dan op de rechter binnenkant van de kaart voor ‘Tekst typen’ en vervolgens voor ‘Een foto uploaden’.
Foto's gebruiken
Meer hulp nodig?
* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!
Foto's gebruiken
Veel gestelde vragen
Ik kan geen foto aan de binnenkant van mijn kaart plaatsen?
Als je jouw kaart bestelt via onze website is het helaas tijdelijk niet mogelijk om een foto te plaatsen in de binnenkant. We werken hier hard aan, want dit is natuurlijk niet het perfecte plaatje. In de Android Greetz-app kan je een foto toevoegen aan de rechter binnenkant. Wil je in de iOS-app van Greetz een foto plaatsen in je kaart? Kies dan op de rechter binnenkant van de kaart voor ‘Tekst typen’ en vervolgens voor ‘Een foto uploaden’.
Meer hulp nodig?
Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-20:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!