Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu
Hulp nodig? Zoek je vraag door onze veelgestelde vragen te bekijken

Ik kan geen foto aan de binnenkant van mijn kaart plaatsen?

Als je jouw kaart bestelt via onze website is het helaas tijdelijk niet mogelijk om een foto te plaatsen in de binnenkant. We werken hier hard aan, want dit is natuurlijk niet het perfecte plaatje. In de Android Greetz-app kan je een foto toevoegen aan de rechter binnenkant. Wil je in de iOS-app van Greetz een foto plaatsen in je kaart? Kies dan op de rechter binnenkant van de kaart voor ‘Tekst typen’ en vervolgens voor ‘Een foto uploaden’.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 73 van 299

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Ik kan geen foto aan de binnenkant van mijn kaart plaatsen?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-20:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!


    Nog steeds hulp nodig? Chat dan snel met onze klantenservice medewerker.