Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu


We ervaren een groot aantal e-mailvragen. Neem voor een snellere oplossing contact op via de chat

Waar kan ik mijn factuur downloaden?

Let op: facturen zijn helaas niet beschikbaar van bestellingen die voor 1 September 2022 zijn geplaatst. Excuses voor dit ongemak!

 

De factuur van jouw bestelling, geplaatst na 1 September, is beschikbaar wanneer de status van je bestelling op "bestelling verzonden" staat. Indien dat het geval is kan je de factuur als volgt downloaden:

1. Ga naar "mijn bestellingen" in jouw Greetz account

2. Selecteer rechtsboven "omschrijving" van de bestelling waarvan jij de factuur wilt opvragen

3. Onder je besteloverzicht heb je de optie om je factuur te downloaden

 

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 26 van 128

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Waar kan ik mijn factuur downloaden?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-18:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!