Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu
Hulp nodig? We zijn van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 20:00 bereikbaar en in de weekenden van 9:30 tot 18:00 via chat.

Waar kan ik mijn factuur downloaden?

De factuur van jouw bestelling, geplaatst na 1 September, is beschikbaar wanneer de status van je bestelling op "bestelling verzonden" staat. Indien dat het geval is kan je de factuur als volgt downloaden:

1. Ga naar "mijn bestellingen" in jouw Greetz account

2. Selecteer rechtsboven "omschrijving" van de bestelling waarvan jij de factuur wilt opvragen

3. Onder je besteloverzicht heb je de optie om je factuur te downloaden

Let op: facturen voor bestellingen die voor 1 September 2022 zijn geplaatst kunnen helaas niet vanuit je account gedownload worden. Excuses voor dit ongemak! Neem contact met onze klantenservice om deze op te vragen.

 

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 48 van 199

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Waar kan ik mijn factuur downloaden?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-20:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!