Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu
Vanwege grote drukte bij de bezorgingsdiensten kan het zijn dat je bestelling er 1-2 dgen langer over doet.

Waar zijn mijn bewaarde producten?

Sinds 1 september heeft Greetz een vernieuwde website en app. Jouw bewaarde kaarten en cadeaus hebben we helaas niet mee kunnen verhuizen. Excuses hiervoor!

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 18 van 228

Meer hulp nodig?

* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!

Veel gestelde vragen

    Waar zijn mijn bewaarde producten?

    Meer hulp nodig?

    Onze chat is geopend op werkdagen van 8:30-20:00 en za-zo van 9:30-18:00 uur. We helpen je dan graag verder!


    Nog steeds hulp nodig? Chat dan snel met onze klantenservice medewerker.