Een aanvraag indienen
Meest gevraagd
Veelgestelde vragenSneller antwoord?
De chat is elke werkdag bereikbaar tussen 8:30-20:00 en zaterdag tussen 9:30-18:00.
Stuur een bericht aan de klantenservice
Heb je ook al onze veelgestelde vragen bekeken? Misschien wordt daar jouw vraag al beantwoord! Stel je liever je vraag via chat of e-mail? We helpen je graag. Vul hieronder het juiste onderwerp en zoveel mogelijk informatie in. Zo kunnen wij je vraag sneller beantwoorden.
* Verplicht veld
Klachten?
Greetz heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je een klacht over Greetz, dan lossen we dit graag voor je op. Onze medewerkers zijn per live chat bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20:00 en in het weekend van 9:30 tot 18:00. Liever contact via e-mail? Vul dan het webformulier zo volledig mogelijk in. Wij doen ons best om jouw vraag binnen uiterlijk 3 werkdagen te beantwoorden, uiteraard proberen we dit sneller te doen.
Klachtenprocedure
Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht dat niet zo zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Meer hulp nodig?
* Op werkdagen is de klantenservice via live chat bereikbaar van 8:30 en 20:00 uur. We helpen je graag verder!
Contact
Sneller antwoord?
De chat is elke werkdag bereikbaar tussen 8:30-20:00 en in het weekend tussen 9:30-18:00.
Meest gevraagd
Veelgestelde vragenStuur een bericht aan de klantenservice
Heb je ook al onze veelgestelde vragen bekeken? Misschien wordt daar jouw vraag al beantwoord! Stel je liever je vraag via chat of e-mail? We helpen je graag. Vul hieronder het juiste onderwerp en zoveel mogelijk informatie in. Zo kunnen wij je vraag sneller beantwoorden.
* Verplicht veld
Klachten?
Greetz heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je een klacht over Greetz, dan lossen we dit graag voor je op. Onze medewerkers zijn per live chat bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20:00 en in het weekend van 9:30 tot 18:00. Liever contact via e-mail? Vul dan het webformulier zo volledig mogelijk in. Wij doen ons best om jouw vraag binnen uiterlijk 3 werkdagen te beantwoorden, uiteraard proberen we dit sneller te doen.
Klachtenprocedure
Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht dat niet zo zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Meer hulp nodig?
Op werkdagen is de klantenservice via live chat bereikbaar van 8:30 tot 20:00 uur. We helpen je graag verder!