Meest gevraagd

    Veelgestelde vragen

    Sneller antwoord?

    De chat is elke werkdag bereikbaar tussen 8:30-20:00 en in het weekend tussen 9:30-18:00.

    Stuur een bericht aan de klantenservice

    Heb je ook al onze veelgestelde vragen bekeken? Misschien wordt daar jouw vraag al beantwoord! Stel je liever je vraag via e-mail? Vul hieronder het juiste onderwerp en zoveel mogelijk informatie in. Zo kunnen wij je vraag sneller beantwoorden.
    * Verplicht veld
    Klachten?
    Greetz heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je een klacht over Greetz? Geef als onderwerp in het klantenservice formulier aan 'ik heb een klacht' en vul het formulier zo volledig mogelijk in. De Greetz klantenservice is ook telefonisch te bereiken op 020-5606581 en per e-mail of chat.
    Klachtenprocedure
    Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht dat niet zo zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

    Meer hulp nodig?

    * Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

    Sneller antwoord?

    De chat is elke werkdag bereikbaar tussen 8:30-20:00 en in het weekend tussen 9:30-18:00.

    Meest gevraagd

      Veelgestelde vragen

      Stuur een bericht aan de klantenservice

      Heb je ook al onze veelgestelde vragen bekeken? Misschien wordt daar jouw vraag al beantwoord! Stel je liever je vraag via e-mail? Vul hieronder het juiste onderwerp en zoveel mogelijk informatie in. Zo kunnen wij je vraag sneller beantwoorden.
      * Verplicht veld
      Klachten?
      Greetz heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je een klacht over Greetz? Geef als onderwerp in het klantenservice formulier aan 'ik heb een klacht' en vul het formulier zo volledig mogelijk in. De Greetz klantenservice is ook telefonisch te bereiken op 020-5606581 en per e-mail of chat.
      Klachtenprocedure
      Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Mocht dat niet zo zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

      Meer hulp nodig?

      Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!