Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Mailen
Ons klantenserviceteam doet momenteel zijn best om alle e-mails binnen 3 dagen te beantwoorden. Heeft u een vraag over de bezorging van uw bestelling? Onze chatbot Rose kan je hier het snelste antwoord en oplossing op geven
Zoek je vraag op door onze FAQ's te bekijken
Greetz
Bestelvragen
Bestelvragen
Bestelvragen
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wat is Winkelen en Sparen?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Hoe kan ik eenzelfde kaart naar meerdere ontvangers versturen?
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is aangekomen?
Wat is het herroepingsrecht?
Ik heb een kaart of cadeau ontvangen, maar ik weet niet van wie?
lemand heeft mij een kaart gestuurd die aanstootgevend of kwaadaardig is, wat moet ik doen?
Chat
Ma-Zo 09:00-17:30
De snelste manier om contact met ons op te nemen
E-mail
Ma-Zo 09:00 - 17:30
We streven ernaar binnen 48 uur te reageren
Heb je nog hulp nodig? Chat met ons voor een snel antwoord!