Algemeen
- Wat is de status van mijn bestelling?
- Kan ik een bestelling laten bezorgen op de Waddeneilanden?
- Kan ik een melding ontvangen wanneer mijn bestelling is bezorgd?
- Wat zijn de bezorgkosten?
- Hoe kies ik een bezorgdatum?
- Wie bezorgt mijn bestelling?
- Wat als de ontvanger niet thuis is?
- Ik kreeg de verzendbevestiging pas 's ochtends. Hoe kan dit?
- Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
- Op welke dagen wordt mijn bestelling bezorgd?
- Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?
- Hoe wijzig ik de bezorgdatum?
- Hoe adresseer ik het beste een bestelling naar een ziekenhuis, postbus of NAPO?
Meer hulp nodig?
* Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!
Algemeen
Veel gestelde vragen..
Vragen binnen , onderdeel Algemeen
- Wat is de status van mijn bestelling?
- Kan ik een bestelling laten bezorgen op de Waddeneilanden?
- Kan ik een melding ontvangen wanneer mijn bestelling is bezorgd?
- Wat zijn de bezorgkosten?
- Hoe kies ik een bezorgdatum?
- Wie bezorgt mijn bestelling?
- Wat als de ontvanger niet thuis is?
- Ik kreeg de verzendbevestiging pas 's ochtends. Hoe kan dit?
- Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
- Op welke dagen wordt mijn bestelling bezorgd?
- Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?
- Hoe wijzig ik de bezorgdatum?
- Hoe adresseer ik het beste een bestelling naar een ziekenhuis, postbus of NAPO?
Meer hulp nodig?
Op werkdagen is onze chat geopend van 8:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 9:30 tot 18:00 uur. We helpen je graag verder!