Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
menu
logo
logo
Winkelmandje
KAARTEN Bloemen Ballonnen Boeken &
Cadeaubonnen
Dranken Chocolade &
gebak
Baby &
Kids
Overige
verrassingen
cross
  • Home
  • Onze verrassingen
  • Kaarten
  • Wenskaarten
  • Uitnodigingskaart
  • Bloemen
  • Ballonen
  • Boeken & Cadeaubonnen
  • Dranken
  • Chocolade
  • Taart & Gebak
  • Baby & Kids
  • Foto & Tekst cadeaus
  • Overige verrassingen
  1. Greetz
  2. Zakelijk
  3. Verrassingsplanner

Verrassingsplanner

  • Waarom wordt mijn verrassing niet op een feestdag, op zondag of maandag bezorgd?
  • Hoe kan het dat de prijs van mijn gekozen verrassing fluctueert?
  • Mijn gekozen verrassing is niet meer beschikbaar. Hoe kan ik een nieuwe verrassing kiezen?
  • Is mijn gekozen product het gehele jaar beschikbaar?
  • Kan ik producten naar het buitenland versturen via de Verrassingsplanner?
  • Kan ik mijn gekozen verrassing tussentijds aanpassen?
  • Hoe kan ik contactgegevens in mijn Verraslijst aanpassen of verwijderen?
  • Kan ik een verrassing per persoon personaliseren?
  • Wanneer kan ik gebruik maken van de Verrassingsplanner?
  • Hoe kan ik een verrassing naar meerdere contacten op meerdere bezorgdata laten versturen?

Meer hulp nodig?

  • Chat
  • Of bel met 020 - 56 06 581
  • E-mail ons
  • Facebook
  • Twitter

* Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

  1. Greetz
  2. Zakelijk
  3. Verrassingsplanner

Verrassingsplanner

Veel gestelde vragen..

    Vragen binnen , onderdeel Verrassingsplanner

    • Waarom wordt mijn verrassing niet op een feestdag, op zondag of maandag bezorgd?
    • Hoe kan het dat de prijs van mijn gekozen verrassing fluctueert?
    • Mijn gekozen verrassing is niet meer beschikbaar. Hoe kan ik een nieuwe verrassing kiezen?
    • Is mijn gekozen product het gehele jaar beschikbaar?
    • Kan ik producten naar het buitenland versturen via de Verrassingsplanner?
    • Kan ik mijn gekozen verrassing tussentijds aanpassen?
    • Hoe kan ik contactgegevens in mijn Verraslijst aanpassen of verwijderen?
    • Kan ik een verrassing per persoon personaliseren?
    • Wanneer kan ik gebruik maken van de Verrassingsplanner?
    • Hoe kan ik een verrassing naar meerdere contacten op meerdere bezorgdata laten versturen?

    Meer hulp nodig?

    Op werkdagen is de klantenservice telefonisch bereikbaar van 8:30 tot 18:00 uur. Onze chat is geopend van 8:30 en 22:00 uur. We helpen je graag verder!

    • Chat
    • 020 - 56 06 581
    • E-mail ons
    • Facebook
    • Twitter
    Copyright © 2019 by Greetz
    Mogelijk gemaakt door Zendesk