Klantenservice

Helaas zijn er op het moment valse (phishing) mails in omloop. Om te voorkomen dat je misleid wordt, raden we je aan bij twijfel contact op te nemen met onze klantenservice. Wij verloten geen gratis producten via e-mail.
Meest gestelde vragen
Vragen per categorie
Klantenservice

Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
Helaas zijn er op het moment valse (phishing) mails in omloop. Om te voorkomen dat je misleid wordt, raden we je aan bij twijfel contact op te nemen met onze klantenservice. Wij verloten geen gratis producten via e-mail.
Meest gestelde vragen
-
MyGreetz
- Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten
- Hoe meld ik me aan of af voor MyGreetz?
- Hoe meld ik mij aan of af voor de nieuwsbrief?
- Wat is Greetz Tegoed?
- Kan ik mijn bestelling gedeeltelijk betalen met Greetz Tegoed?
- Kan ik alle producten betalen met Greetz Tegoed?
- Hoe lang is mijn Tegoed geldig?
- Hoeveel kan ik maximaal storten op mijn Greetz Tegoed?
- Stampz, wat is dat precies?
- Hoe lever ik mijn Stampz in?
- Met welke producten spaar ik Stampz?
- Kan ik mijn volle spaarkaart inleveren voor alle producten van Greetz?
- Hoe lang blijven losse Stampz geldig?
- Bij hoeveel Stampz is mijn spaarkaart vol?
- Hoe plaats ik adressen in mijn Greetz-adresboek?
- Hoe verwijder of wijzig ik een adres uit mijn adresboek?
- Wat kan ik met de MyGreetz Kalender?
-
Privacy/AVG
- Ik wil mijn gegevens wissen. Kan dat?
- Ik wil mijn gegevens inzien. Kan dat?
- Hoe lang bewaart Greetz mijn gegevens?
- Aan welke partijen geven jullie mijn persoonsgegevens door?
- Welke persoonsgegevens slaat Greetz over mij op?
- Hoe lang bewaart Greetz de foto’s en teksten die op verrassingen worden geplaatst?
- Waar kan ik jullie cookieverklaring inzien?
- Welke cookies plaatsen jullie?
- Hanteren jullie algemene voorwaarden
- Hebben jullie een privacyverklaring?
- Maken jullie gebruik van een standaard verwerkersovereenkomst?
- Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?